مشاوره خانواده

انسان سالم،بی مسئله نیست...

نکاتی چند درباره بیخوابی:

1)شدت فعالیت روزانه.

2)خوردن غذاهای سنگین و هضم نشدنی پیش از خواب.

3)کینه جویی از دیگران را کاهش دهید و هرگز برای بخواب رفتن به خود استرس وارد نکنید.

4)هرگز ساعت خاصی را برای خواب در نظر نگیرید.

5)خوابیدن در رختخواب فرد یا منزل شخص دیگری غیر از خود.

6)درجه حرارت اتاق باید معتدل باشد. درغیر اینصورت موجب تحریک سیستم عصبی شما شده و موقعیت و زمان خواب شما را بهم می زند.

7)تمام افکار منفی که فکر کردن به آنها موجب تحریک سیستم عصبی تان میشود را از ذهن خارج سازید و در لحظه خواب فقط به ارامش و استراحت فکر کنید.

8)در لحظه خواب به کسانی فکر کنید که باعث آرامش فکری شما میشوند و از فکر کردن به کسانی که علاقه ای به انها ندارید بپرهیزید.

+   مشاوره خانواده ; ۱:۳۱ ‎ب.ظ ; ۱۳۸٩/۱٠/۳

design by macromediax ; Powered by PersianBlog.ir